loading...

دومینیکا

بازدید : 101
چهارشنبه 2 آذر 1401 زمان : 15:35

آموزش برنامه نویسی


برنامه نویسی به معنای نوشتن دستورالعمل برای کامپیوتر برای انجام اقدامات مورد نظر است. برنامه نویسی یکی از پرتقاضاترین مهارت های دنیاست، پس با دوره های آموزشی برنامه نویسی، کلاس های حضوری و ... این مهارت را بیاموزید. خیلی مهمه برنامه های موبایل، بازی های ویدیویی، وب سایت ها یا هر نرم افزار دیگری که توسط یک برنامه نویس نوشته شده است، نتایج برنامه نویسی محسوب می شوند.

همچنین درک این نکته مهم است که برنامه نویسی فقط نوشتن کد نیست. در عوض، برنامه نویسی توسط یک مهارت گسترده تر، یعنی توسعه نرم افزار اداره می شود.

دوره های آموزش برنامه نویسی مدارس خانگی
در مدرسه خانگی دوره های زیادی با موضوع آموزش برنامه نویسی تهیه شده است. با استفاده از این دوره ها می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده یا برنامه نویس نرم افزار ارتقا دهید. در مدرسه خانگی دوره های متعددی از مقدماتی تا پیشرفته برای یادگیری تمامی زبان های برنامه نویسی تدارک دیده شده است و بهترین ابزار و راهنما برای ورود شما به بازار کار هستند.

مهمترین دوره های آموزش برنامه نویسی مدارس خانگی
دوره های برنامه نویسی Homeschool برای اکثر زبان های برنامه نویسی ارائه می شود که عمده ترین آنها در زیر ذکر شده است:

آموزش پایتون
اسکریپت جاوا
سی.
C بیشتر
جاوا
C تیز
sql
PHP
شبکه asp
Y.در ادامه به ضرورت یادگیری زبان های برنامه نویسی و معرفی مهم ترین زبان های برنامه نویسی می پردازیم. پس از تصمیم گیری می توانید از دوره های آموزشی برنامه نویسی ارائه شده در آموزشگاه خانگی استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن و به زبان برنامه نویسی مورد نظر خود مهارت های برنامه نویسی را کسب کنید.

در این دوره های آموزشی گام به گام فرآیند کدنویسی در محیط برنامه نویسی و اصول کلی برنامه نویسی به هر زبانی را خواهید آموخت.

توسعه نرم افزار چیست؟
توسعه نرم افزار به معنای کل فرآیند ایجاد نرم افزار است. این مفهوم شامل طراحی، ایجاد (برنامه نویسی)، پیاده سازی و پشتیبانی یک برنامه کامپیوتری برای حل مشکلات مخاطبان است.

توسعه دهنده یا مهندس نرم افزار کسی است که در هر یک از این جنبه ها تجربه داشته باشد. برنامه نویسی مهارت اصلی یک توسعه دهنده نرم افزار است.

اما از نظر فنی، یک تفاوت بزرگ وجود دارد:

برنامه نویس کسی است که فقط می داند چگونه کد بنویسد.
یک توسعه دهنده نرم افزار کسی است که می تواند مشکلات تجاری را با مهارت های برنامه نویسی حل کند. آنها بازیکنان تیم ماهری هستند که می توانند نرم افزارهای مختلف را ایجاد، پیاده سازی، پشتیبانی و حتی طراحی کنند.

برنامه نویسی چیست؟
برنامه نویسی به معنای استفاده از کد برای وادار کردن رایانه ها به انجام اقدامات مورد نظر است. برنامه نویس شخصی است که به رایانه دستور می دهد تا این اعمال را انجام دهد و این مهم ترین مهارت در مهندسی نرم افزار است. دستورالعمل ها به یک زبان برنامه نویسی نوشته شده اند که کامپیوتر می تواند آن را بفهمد. این دستورالعمل ها ابتدا با استفاده از الگوریتم ها و فلوچارت ها طراحی شده و سپس با استفاده از زبان های برنامه نویسی پیاده سازی می شوند.

یک دستورالعمل می تواند چیزی ساده باشد، یا این دستورالعمل ها را می توان به صورت استراتژیک در کنار هم برای حل یک مشکل بزرگتر دسته بندی کرد. مجموعه ای از دستورالعمل ها را برنامه کامپیوتری می نامند. یک برنامه کامپیوتری می تواند بر روی انواع مختلف دستگاه ها برای کاربران نهایی توزیع شود

هر فرد می تواند از دوره های آموزشی برنامه نویسی، کتاب های برنامه نویسی و ... استفاده کند. این مهارت را بیاموزید و برای خود نرم افزار بسازید و برنامه نویس شوید.


زبان برنامه نویسی چیست؟
زبان برنامه نویسی زبانی است که کامپیوتر آن را می فهمد و با استفاده از این زبان تعامل انسان و کامپیوتر برقرار می شود و به عبارت دیگر زبان برنامه نویسی واسطه ای بین کامپیوتر و برنامه نویس است.وقتی یک برنامه نویس به کامپیوتر می گوید کاری انجام دهد، دستورالعمل ها را به زبان برنامه نویسی می نویسد. این دستورالعمل‌ها سپس به کدهای سطح ماشین ترجمه می‌شوند که فقط کامپیوتر می‌تواند آن را بفهمد.


انواع زبان های برنامه نویسی
صدها زبان برنامه نویسی مختلف با نحو متفاوت وجود دارد. همه زبان های برنامه نویسی یک هدف مشترک دارند: توانایی کنترل رفتار و تولید خروجی برای کامپیوتر. دوره های برنامه نویسی مدارس خانگی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود مهارت های خود استفاده کنید.

زبان های برنامه نویسی تقریباً به دو گروه تقسیم می شوند:

زبان های برنامه نویسی سطح پایین
زبان های برنامه نویسی سطح بالا

زبان برنامه نویسی سطح پایین به این معنی است که زبان به کد ماشین نزدیک است. این باعث می شود کارایی بالایی داشته باشد. اما این همچنین درک، اشکال زدایی و نگهداری را برای توسعه دهندگان سخت تر می کند. این روزها نوشتن برنامه به زبان های سطح پایین مرسوم نیست.

زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا اغلب زبان‌های «انگلیسی‌مانند» هستند که یادگیری آن‌ها آسان‌تر است. این به این دلیل است که خواندن و نوشتن یک زبان سطح بالا آسان تر است.همچنین، یک برنامه سطح بالا کمتر مستقل از نوع رایانه ای است که برای اجرای آن استفاده می شود. تقریباً تمام زبان های برنامه نویسی که این روزها با آنها برخورد می کنید، زبان های سطح بالا هستند.

برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی
صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد. در زیر تعدادی از بهترین زبان های برنامه نویسی محبوب به همراه معرفی مختصر و مثال های کاربردی آورده شده است. با استفاده از دوره های برنامه نویسی در خانه می توانید هر زبان برنامه نویسی را که می خواهید یاد بگیرید.

تقریباً تمام زبان های برنامه نویسی در این لیست نمونه هایی از یک زبان برنامه نویسی سطح بالا هستند.


1. پیتون
پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی بر اساس حجم جستجو و یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2022 بر اساس وسعت استفاده است. به طور کلی پایتون به عنوان اولین زبان برنامه نویسی برای یادگیری توصیه می شود. این به این دلیل است که یادگیری آن نه تنها آسان است، بلکه یک زبان برنامه نویسی بسیار کاربردی است.

می‌توانید از آموزش پایتون در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، علم داده و تقریباً هر چیز دیگری استفاده کنید.دوره های منحصر به فردی برای برنامه نویسی پایتون در خانه وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید.


2. آموزش جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که برای ایجاد افکت در وب سایت ها استفاده می شود. این زبان برنامه نویسی یکی از محبوب ترین زبان های تا به امروز است. توسعه دهندگان نرم افزار وب از جاوا اسکریپت برای افزودن تعامل به وب سایت ها استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وقتی فرمی را پر می کنید یا انیمیشنی را در یک صفحه وب مشاهده می کنید، به احتمال زیاد توسط یک برنامه جاوا اسکریپت در پس زمینه طراحی شده است. جدا از یادگیری جاوا اسکریپت، یادگیری html و css نیز ایده بسیار خوبی برای پیاده سازی یک وب سایت یا برنامه مبتنی بر وب است.

فریمورک های زیادی برای جاوا اسکریپت وجود دارد، استفاده از این فریم ورک ها به شما کمک می کند برنامه های خود را با کدهای از پیش ساخته شده در آنها سریعتر توسعه دهید.

با گذراندن دوره های برنامه نویسی جاوا اسکریپت می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت ارتقا دهید. در مدرسه، دوره های آموزشی طراحی وب با جاوا اسکریپت بهترین ایده برای یادگیری این زبان است.3. زبان برنامه نویسی C

C یک زبان برنامه نویسی است که در اوایل دهه 1970 توسعه یافت و یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است.

امروزه زبان C به یکی از پرکاربردترین زبان ها برای توسعه نرم افزار تبدیل شده است و به همین دلیل در دوره های علوم کامپیوتر نیز تدریس می شود. ویژگی های C که به معروف شدن آن کمک کرد، ویژگی های سطح پایین آن است. این توابع شامل مدیریت حافظه با دسترسی تقریبا مستقیم به اجزای سخت افزاری است.

C به دلیل انعطاف پذیری، کارایی و پشتیبانی گسترده از سوی سازندگان سخت افزار می تواند هم برای توسعه سیستم و هم برای توسعه برنامه استفاده شود.

مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده C بهبود بخشید و با دوره های برنامه نویسی C homeschool از ابتدا یاد بگیرید.

4. آموزش جاوا

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان همه منظوره است که روی ماشین مجازی جاوا اجرا می شود. جاوا برای توسعه برنامه های دسکتاپ، وب سرورها و برنامه نویسی موبایل استفاده می شود. همچنین به طور گسترده در ساخت بازی استفاده می شود. زبان جاوا شباهت های زیادی با زبان برنامه نویسی C دارد که یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی محبوب است.استفاده از دوره های آموزش برنامه نویسی جاوا در وب سایت homeschool به شما کمک می کند تا یک برنامه نویس حرفه ای جاوا شوید.


5. آموزش ج


C از زبانی به نام C مشتق شده است که امروزه نیز یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. به طور کلی، C را می توان به عنوان پسوند زبان برنامه نویسی محبوب C در نظر گرفت.

C یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که می توان از آن برای انجام کارهای سنگین در پشت صحنه استفاده کرد. به عنوان مثال، موتورهای بازی محبوب با استفاده از C ساخته می شوند.


6. C تیز

سی.این زبان به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت صفحات HTML تولید شده به صورت پویا را بنویسند و نیازی به به روز رسانی فایل های ثابت هر بار که محتوای جدید اضافه می شود را از بین می برد. به عبارت دیگر، PHP به شما این امکان را می دهد که یک صفحه وب را بدون نیاز به بازسازی آن از ابتدا به روز کنید.

با استفاده از دوره های برنامه نویسی PHP در خانه، می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده PHP ارتقا دهید و با مهارت بیشتری وارد بازار کار شوید.


8.sql

اینترنت پر از داده های مختلف است و این داده ها در پایگاه های داده ای که جداول ردیف و ستونی هستند ذخیره می شود.

ناگفته نماند که دسترسی و اصلاح این داده ها بخش مهمی از کارکرد اینترنت به روشی است که ما به آن عادت کرده ایم. برنامه نویسان از زبان پرس و جوی ساختاریافته SQL برای دسترسی موثر و اصلاح داده ها در پایگاه داده استفاده می کنند. SQL به شما اجازه می دهد تا به راحتی داده ها را از پایگاه داده ذخیره و بازیابی کنید.

دوره های آموزشی رایگان برنامه نویسی SQL و مزایای بسیاری وجود دارد که می توانید برای یادگیری مهارت های SQL از آنها استفاده کنید.آیا یادگیری برنامه نویسی سخت است؟
برنامه نویسی سخت نیست، اما یادگیری آن زمان می برد. منحنی یادگیری یک زبان برنامه نویسی شبیه به یادگیری یک زبان خارجی جدید است. البته منابع برنامه نویسی، کتاب ها و دوره های آموزشی که استفاده می کنید از نظر مدت زمان یادگیری نیز بسیار موثر خواهند بود.

درست مانند یادگیری زبان های خارجی، ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانید از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان های برنامه نویسی زمانی آسان تر می شود که یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و پروژه های مختلفی را با آن زبان تمرین و ایجاد کنید.

همه زبان های برنامه نویسی از اصول اولیه یکسانی پیروی می کنند. این امر یادگیری زبان های برنامه نویسی بیشتر را پس از تسلط بر زبان ساده تر می کند. به این ترتیب می توان گفت که با یادگیری یک زبان برنامه نویسی، سرعت یادگیری شما در سایر زبان ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.


آیا باید برنامه نویسی را در سال 2022 یاد بگیرم؟
به طور کلی، پاسخ مثبت است. زیرا تقاضای توسعه دهندگان نرم افزار زیاد است و فعالیت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که به افرادی بستگی دارد که بتوانند نرم افزار کدنویسی و تولید کنند.به عنوان مثال: تمام مشاغل آنلاین به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط توسعه دهندگان نرم افزار ساخته و نگهداری می شوند.

همانطور که صنایع بیشتر و بیشتری به سمت اتوماسیون پیش می روند، تعداد مشاغل توسعه دهنده نرم افزار نیز در حال افزایش است. با استفاده از دوره های آماده شده در آموزشگاه مبدأ می توانید تمامی مباحث مربوط به برنامه نویسی از کدنویسی گرفته تا ایجاد و انجام پروژه های مختلف را بیاموزید و به آن مسلط شوید.


ابتدا چه زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟
اگر ایده روشنی درباره نوع برنامه هایی که می خواهید بنویسید دارید، با پایتون شروع کنید.

پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تا به امروز است.
این یک زبان برای مبتدیان است که یادگیری آن آسان و حتی سرگرم کننده است.
تعداد زیادی آموزش، کتاب و وبلاگ پایتون در اینترنت موجود است.
پایتون یک زبان برنامه نویسی جهانی است که تقریباً در هر فعالیت برنامه نویسی می توانید از آن استفاده کنید. با کمک پایتون می توانید بازی، صفحات وب، ریاضیات، یادگیری ماشین و غیره ایجاد کنید.
بنابراین، پایتون نه تنها ساده‌ترین زبان برای شروع برنامه‌نویسی، بلکه یکی از مفیدترین زبان‌ها در این زمینه است.چگونه با برنامه نویسی شروع کنیم
بهترین راه برای شروع، یافتن دوره‌های برنامه‌نویسی، کتاب‌ها و کلاس‌های حضوری مختص مبتدیان است. اگر فقط می خواهید آن را امتحان کنید، توصیه می کنیم از دوره های رایگان برنامه نویسی مدرسه خانگی ما استفاده کنید.

با این حال، اگر می خواهید به سرعت یک توسعه دهنده نرم افزار شوید و کدنویسی را یاد بگیرید، باید روی آموزش سرمایه گذاری کنید. از این نظر، دوره های آموزشی برنامه نویسی مدارس خانگی بهترین ایده برای شروع و یادگیری این مهارت است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تماشای یک آموزش برنامه نویسی کافی نیست. شما باید همزمان کد بنویسید و به تدریج مهارت و تسلط خود را افزایش دهید.

اگر یک آموزش 3 ساعته را بدون نوشتن یک خط کد تماشا کنید، چیزی یاد نگرفته اید. مطمئن شوید که همیشه هر چیزی را که می بینید تکرار می کنید و درک می کنید.

آموزش برنامه نویسی


برنامه نویسی به معنای نوشتن دستورالعمل برای کامپیوتر برای انجام اقدامات مورد نظر است. برنامه نویسی یکی از پرتقاضاترین مهارت های دنیاست، پس با دوره های آموزشی برنامه نویسی، کلاس های حضوری و ... این مهارت را بیاموزید. خیلی مهمه برنامه های موبایل، بازی های ویدیویی، وب سایت ها یا هر نرم افزار دیگری که توسط یک برنامه نویس نوشته شده است، نتایج برنامه نویسی محسوب می شوند.

همچنین درک این نکته مهم است که برنامه نویسی فقط نوشتن کد نیست. در عوض، برنامه نویسی توسط یک مهارت گسترده تر، یعنی توسعه نرم افزار اداره می شود.

دوره های آموزش برنامه نویسی مدارس خانگی
در مدرسه خانگی دوره های زیادی با موضوع آموزش برنامه نویسی تهیه شده است. با استفاده از این دوره ها می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده یا برنامه نویس نرم افزار ارتقا دهید. در مدرسه خانگی دوره های متعددی از مقدماتی تا پیشرفته برای یادگیری تمامی زبان های برنامه نویسی تدارک دیده شده است و بهترین ابزار و راهنما برای ورود شما به بازار کار هستند.

مهمترین دوره های آموزش برنامه نویسی مدارس خانگی
دوره های برنامه نویسی Homeschool برای اکثر زبان های برنامه نویسی ارائه می شود که عمده ترین آنها در زیر ذکر شده است:

آموزش پایتون
اسکریپت جاوا
سی.
C بیشتر
جاوا
C تیز
sql
PHP
شبکه asp
Y.در ادامه به ضرورت یادگیری زبان های برنامه نویسی و معرفی مهم ترین زبان های برنامه نویسی می پردازیم. پس از تصمیم گیری می توانید از دوره های آموزشی برنامه نویسی ارائه شده در آموزشگاه خانگی استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن و به زبان برنامه نویسی مورد نظر خود مهارت های برنامه نویسی را کسب کنید.

در این دوره های آموزشی گام به گام فرآیند کدنویسی در محیط برنامه نویسی و اصول کلی برنامه نویسی به هر زبانی را خواهید آموخت.

توسعه نرم افزار چیست؟
توسعه نرم افزار به معنای کل فرآیند ایجاد نرم افزار است. این مفهوم شامل طراحی، ایجاد (برنامه نویسی)، پیاده سازی و پشتیبانی یک برنامه کامپیوتری برای حل مشکلات مخاطبان است.

توسعه دهنده یا مهندس نرم افزار کسی است که در هر یک از این جنبه ها تجربه داشته باشد. برنامه نویسی مهارت اصلی یک توسعه دهنده نرم افزار است.

اما از نظر فنی، یک تفاوت بزرگ وجود دارد:

برنامه نویس کسی است که فقط می داند چگونه کد بنویسد.
یک توسعه دهنده نرم افزار کسی است که می تواند مشکلات تجاری را با مهارت های برنامه نویسی حل کند. آنها بازیکنان تیم ماهری هستند که می توانند نرم افزارهای مختلف را ایجاد، پیاده سازی، پشتیبانی و حتی طراحی کنند.

برنامه نویسی چیست؟
برنامه نویسی به معنای استفاده از کد برای وادار کردن رایانه ها به انجام اقدامات مورد نظر است. برنامه نویس شخصی است که به رایانه دستور می دهد تا این اعمال را انجام دهد و این مهم ترین مهارت در مهندسی نرم افزار است. دستورالعمل ها به یک زبان برنامه نویسی نوشته شده اند که کامپیوتر می تواند آن را بفهمد. این دستورالعمل ها ابتدا با استفاده از الگوریتم ها و فلوچارت ها طراحی شده و سپس با استفاده از زبان های برنامه نویسی پیاده سازی می شوند.

یک دستورالعمل می تواند چیزی ساده باشد، یا این دستورالعمل ها را می توان به صورت استراتژیک در کنار هم برای حل یک مشکل بزرگتر دسته بندی کرد. مجموعه ای از دستورالعمل ها را برنامه کامپیوتری می نامند. یک برنامه کامپیوتری می تواند بر روی انواع مختلف دستگاه ها برای کاربران نهایی توزیع شود

هر فرد می تواند از دوره های آموزشی برنامه نویسی، کتاب های برنامه نویسی و ... استفاده کند. این مهارت را بیاموزید و برای خود نرم افزار بسازید و برنامه نویس شوید.


زبان برنامه نویسی چیست؟
زبان برنامه نویسی زبانی است که کامپیوتر آن را می فهمد و با استفاده از این زبان تعامل انسان و کامپیوتر برقرار می شود و به عبارت دیگر زبان برنامه نویسی واسطه ای بین کامپیوتر و برنامه نویس است.وقتی یک برنامه نویس به کامپیوتر می گوید کاری انجام دهد، دستورالعمل ها را به زبان برنامه نویسی می نویسد. این دستورالعمل‌ها سپس به کدهای سطح ماشین ترجمه می‌شوند که فقط کامپیوتر می‌تواند آن را بفهمد.


انواع زبان های برنامه نویسی
صدها زبان برنامه نویسی مختلف با نحو متفاوت وجود دارد. همه زبان های برنامه نویسی یک هدف مشترک دارند: توانایی کنترل رفتار و تولید خروجی برای کامپیوتر. دوره های برنامه نویسی مدارس خانگی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود مهارت های خود استفاده کنید.

زبان های برنامه نویسی تقریباً به دو گروه تقسیم می شوند:

زبان های برنامه نویسی سطح پایین
زبان های برنامه نویسی سطح بالا

زبان برنامه نویسی سطح پایین به این معنی است که زبان به کد ماشین نزدیک است. این باعث می شود کارایی بالایی داشته باشد. اما این همچنین درک، اشکال زدایی و نگهداری را برای توسعه دهندگان سخت تر می کند. این روزها نوشتن برنامه به زبان های سطح پایین مرسوم نیست.

زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا اغلب زبان‌های «انگلیسی‌مانند» هستند که یادگیری آن‌ها آسان‌تر است. این به این دلیل است که خواندن و نوشتن یک زبان سطح بالا آسان تر است.همچنین، یک برنامه سطح بالا کمتر مستقل از نوع رایانه ای است که برای اجرای آن استفاده می شود. تقریباً تمام زبان های برنامه نویسی که این روزها با آنها برخورد می کنید، زبان های سطح بالا هستند.

برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی
صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد. در زیر تعدادی از بهترین زبان های برنامه نویسی محبوب به همراه معرفی مختصر و مثال های کاربردی آورده شده است. با استفاده از دوره های برنامه نویسی در خانه می توانید هر زبان برنامه نویسی را که می خواهید یاد بگیرید.

تقریباً تمام زبان های برنامه نویسی در این لیست نمونه هایی از یک زبان برنامه نویسی سطح بالا هستند.


1. پیتون
پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی بر اساس حجم جستجو و یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2022 بر اساس وسعت استفاده است. به طور کلی پایتون به عنوان اولین زبان برنامه نویسی برای یادگیری توصیه می شود. این به این دلیل است که یادگیری آن نه تنها آسان است، بلکه یک زبان برنامه نویسی بسیار کاربردی است.

می‌توانید از آموزش پایتون در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، علم داده و تقریباً هر چیز دیگری استفاده کنید.دوره های منحصر به فردی برای برنامه نویسی پایتون در خانه وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید.


2. آموزش جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که برای ایجاد افکت در وب سایت ها استفاده می شود. این زبان برنامه نویسی یکی از محبوب ترین زبان های تا به امروز است. توسعه دهندگان نرم افزار وب از جاوا اسکریپت برای افزودن تعامل به وب سایت ها استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وقتی فرمی را پر می کنید یا انیمیشنی را در یک صفحه وب مشاهده می کنید، به احتمال زیاد توسط یک برنامه جاوا اسکریپت در پس زمینه طراحی شده است. جدا از یادگیری جاوا اسکریپت، یادگیری html و css نیز ایده بسیار خوبی برای پیاده سازی یک وب سایت یا برنامه مبتنی بر وب است.

فریمورک های زیادی برای جاوا اسکریپت وجود دارد، استفاده از این فریم ورک ها به شما کمک می کند برنامه های خود را با کدهای از پیش ساخته شده در آنها سریعتر توسعه دهید.

با گذراندن دوره های برنامه نویسی جاوا اسکریپت می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت ارتقا دهید. در مدرسه، دوره های آموزشی طراحی وب با جاوا اسکریپت بهترین ایده برای یادگیری این زبان است.3. زبان برنامه نویسی C

C یک زبان برنامه نویسی است که در اوایل دهه 1970 توسعه یافت و یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است.

امروزه زبان C به یکی از پرکاربردترین زبان ها برای توسعه نرم افزار تبدیل شده است و به همین دلیل در دوره های علوم کامپیوتر نیز تدریس می شود. ویژگی های C که به معروف شدن آن کمک کرد، ویژگی های سطح پایین آن است. این توابع شامل مدیریت حافظه با دسترسی تقریبا مستقیم به اجزای سخت افزاری است.

C به دلیل انعطاف پذیری، کارایی و پشتیبانی گسترده از سوی سازندگان سخت افزار می تواند هم برای توسعه سیستم و هم برای توسعه برنامه استفاده شود.

مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده C بهبود بخشید و با دوره های برنامه نویسی C homeschool از ابتدا یاد بگیرید.

4. آموزش جاوا

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان همه منظوره است که روی ماشین مجازی جاوا اجرا می شود. جاوا برای توسعه برنامه های دسکتاپ، وب سرورها و برنامه نویسی موبایل استفاده می شود. همچنین به طور گسترده در ساخت بازی استفاده می شود. زبان جاوا شباهت های زیادی با زبان برنامه نویسی C دارد که یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی محبوب است.استفاده از دوره های آموزش برنامه نویسی جاوا در وب سایت homeschool به شما کمک می کند تا یک برنامه نویس حرفه ای جاوا شوید.


5. آموزش ج


C از زبانی به نام C مشتق شده است که امروزه نیز یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. به طور کلی، C را می توان به عنوان پسوند زبان برنامه نویسی محبوب C در نظر گرفت.

C یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که می توان از آن برای انجام کارهای سنگین در پشت صحنه استفاده کرد. به عنوان مثال، موتورهای بازی محبوب با استفاده از C ساخته می شوند.


6. C تیز

سی.این زبان به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت صفحات HTML تولید شده به صورت پویا را بنویسند و نیازی به به روز رسانی فایل های ثابت هر بار که محتوای جدید اضافه می شود را از بین می برد. به عبارت دیگر، PHP به شما این امکان را می دهد که یک صفحه وب را بدون نیاز به بازسازی آن از ابتدا به روز کنید.

با استفاده از دوره های برنامه نویسی PHP در خانه، می توانید مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده PHP ارتقا دهید و با مهارت بیشتری وارد بازار کار شوید.


8.sql

اینترنت پر از داده های مختلف است و این داده ها در پایگاه های داده ای که جداول ردیف و ستونی هستند ذخیره می شود.

ناگفته نماند که دسترسی و اصلاح این داده ها بخش مهمی از کارکرد اینترنت به روشی است که ما به آن عادت کرده ایم. برنامه نویسان از زبان پرس و جوی ساختاریافته SQL برای دسترسی موثر و اصلاح داده ها در پایگاه داده استفاده می کنند. SQL به شما اجازه می دهد تا به راحتی داده ها را از پایگاه داده ذخیره و بازیابی کنید.

دوره های آموزشی رایگان برنامه نویسی SQL و مزایای بسیاری وجود دارد که می توانید برای یادگیری مهارت های SQL از آنها استفاده کنید.آیا یادگیری برنامه نویسی سخت است؟
برنامه نویسی سخت نیست، اما یادگیری آن زمان می برد. منحنی یادگیری یک زبان برنامه نویسی شبیه به یادگیری یک زبان خارجی جدید است. البته منابع برنامه نویسی، کتاب ها و دوره های آموزشی که استفاده می کنید از نظر مدت زمان یادگیری نیز بسیار موثر خواهند بود.

درست مانند یادگیری زبان های خارجی، ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانید از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان های برنامه نویسی زمانی آسان تر می شود که یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و پروژه های مختلفی را با آن زبان تمرین و ایجاد کنید.

همه زبان های برنامه نویسی از اصول اولیه یکسانی پیروی می کنند. این امر یادگیری زبان های برنامه نویسی بیشتر را پس از تسلط بر زبان ساده تر می کند. به این ترتیب می توان گفت که با یادگیری یک زبان برنامه نویسی، سرعت یادگیری شما در سایر زبان ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.


آیا باید برنامه نویسی را در سال 2022 یاد بگیرم؟
به طور کلی، پاسخ مثبت است. زیرا تقاضای توسعه دهندگان نرم افزار زیاد است و فعالیت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که به افرادی بستگی دارد که بتوانند نرم افزار کدنویسی و تولید کنند.به عنوان مثال: تمام مشاغل آنلاین به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط توسعه دهندگان نرم افزار ساخته و نگهداری می شوند.

همانطور که صنایع بیشتر و بیشتری به سمت اتوماسیون پیش می روند، تعداد مشاغل توسعه دهنده نرم افزار نیز در حال افزایش است. با استفاده از دوره های آماده شده در آموزشگاه مبدأ می توانید تمامی مباحث مربوط به برنامه نویسی از کدنویسی گرفته تا ایجاد و انجام پروژه های مختلف را بیاموزید و به آن مسلط شوید.


ابتدا چه زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟
اگر ایده روشنی درباره نوع برنامه هایی که می خواهید بنویسید دارید، با پایتون شروع کنید.

پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تا به امروز است.
این یک زبان برای مبتدیان است که یادگیری آن آسان و حتی سرگرم کننده است.
تعداد زیادی آموزش، کتاب و وبلاگ پایتون در اینترنت موجود است.
پایتون یک زبان برنامه نویسی جهانی است که تقریباً در هر فعالیت برنامه نویسی می توانید از آن استفاده کنید. با کمک پایتون می توانید بازی، صفحات وب، ریاضیات، یادگیری ماشین و غیره ایجاد کنید.
بنابراین، پایتون نه تنها ساده‌ترین زبان برای شروع برنامه‌نویسی، بلکه یکی از مفیدترین زبان‌ها در این زمینه است.چگونه با برنامه نویسی شروع کنیم
بهترین راه برای شروع، یافتن دوره‌های برنامه‌نویسی، کتاب‌ها و کلاس‌های حضوری مختص مبتدیان است. اگر فقط می خواهید آن را امتحان کنید، توصیه می کنیم از دوره های رایگان برنامه نویسی مدرسه خانگی ما استفاده کنید.

با این حال، اگر می خواهید به سرعت یک توسعه دهنده نرم افزار شوید و کدنویسی را یاد بگیرید، باید روی آموزش سرمایه گذاری کنید. از این نظر، دوره های آموزشی برنامه نویسی مدارس خانگی بهترین ایده برای شروع و یادگیری این مهارت است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تماشای یک آموزش برنامه نویسی کافی نیست. شما باید همزمان کد بنویسید و به تدریج مهارت و تسلط خود را افزایش دهید.

اگر یک آموزش 3 ساعته را بدون نوشتن یک خط کد تماشا کنید، چیزی یاد نگرفته اید. مطمئن شوید که همیشه هر چیزی را که می بینید تکرار می کنید و درک می کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 7382
  • بازدید کلی : 98025
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی